Prev
Next
A+ a-

Darbo pasiūlymai

Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė) Vilniaus oro uosto padalinyje

Skelbimas galioja iki: 2017.03.31

Darbo vieta 

Vilnius

 
Darbo pobūdis:

Aktyvus banko produktų ir paslaugų pristatymas bei pardavimas fiziniams ir juridiniams klientams;
Kokybiškas klientų aptarnavimas, jų poreikių išsiaiškinimas ir pagalba;
Grynųjų pinigų (nacionaline ir užsienio valiuta) operacijų atlikimas;
Finansinio tarpininkavimo paslaugų teikimas;
Teisingas duomenų, pagal pirminius dokumentus, įvedimas į banko programą;

 

Reikalavimai:

Aukštasis universitetinis vadybinis, ekonominis, finansinis ar verslo administravimo išsilavinimas;
Darbo bankiniame sektoriuje patirtis;
Geras banko produktų ir paslaugų išmanymas;
Tiesioginių pardavimų patirtis;
Geri bendravimo ir derybiniai įgūdžiai;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Gebėjimas efektyviai organizuoti savo darbą ir savarankiškai dirbti;
Gebėjimas suprasti ir kalbėti anglų kalba.
Gebėjimas suprasti ir kalbėti rusų kalba.

 

Naudingi įgūdžiai:

Privalumas darbo su informacine sistema FORPOST patirtis.

 

Mes Jums siūlome:

Darbą stabilioje ir modernioje įmonėje,
Draugišką, profesionalią komandą,
Profesinį bei asmeninį tobulėjimą ir karjeros galimybes.

 

Gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė) Vilniaus oro uoste“ siųsti el. paštu personalas@medbank.lt.

 

Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė) Vilniuje

Skelbimas galioja iki: 2017.03.31

Darbo vieta 

Vilnius

 

Darbo pobūdis:

 

Aktyvus banko produktų ir paslaugų pristatymas bei pardavimas fiziniams ir juridiniams klientams;
Grynųjų pinigų (nacionaline ir užsienio valiuta) operacijų atlikimas;
Klientų aptarnavimas darbo vietoje;
Kokybiškas klientų aptarnavimas, jų poreikių išsiaiškinimas;
Teisingo duomenų pagal pirminius dokumentus įvedimo į banko programą užtikrinimas.

 

Reikalavimai:

 

Aukštasis universitetinis vadybinis, ekonominis, finansinis ar verslo administravimo išsilavinimas;
Darbo bankiniame sektoriuje patirtis;
Klientų aptarnavimo patirtis;
Geri bendravimo ir derybiniai įgūdžiai;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Greitas naujos informacijos įsisavinimas;
Gebėjimas efektyviai organizuoti savo darbą ir savarankiškai dirbti;
Gebėjimas suprasti ir kalbėti anglų ir/arba rusų kalbomis (privalumas);
Darbo su grynaisiais pinigais patirtis.

 

Naudingi įgūdžiai:

 

Darbas su  FORPOST programa.

 

Mes Jums siūlome:

 

Darbą stabilioje ir modernioje įmonėje,
Draugišką, profesionalią komandą,
Profesinį bei asmeninį tobulėjimą ir karjeros galimybes.

 

Gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė) Vilniuje“ siųsti el. paštu personalas@medbank.lt.

 

Klientų vadybininkas (-ė) Kauno filiale

Skelbimas galioja iki: 2017.03.31

Darbo vieta 

Kaunas

 
Darbo pobūdis:

Vykdyti aktyvią klientų paiešką, teikti komercinius pasiūlymus esamiems ir potencialiems klientams;
Vesti derybas su klientais ir partneriais dėl banko paslaugų pardavimo;
Analizuoti klientų (fizinių ir juridinių asmenų) finansinę būklę bei jos perspektyvas, analizuoti verslo planus, rengti pasiūlymus ir organizuoti sprendimų priėmimus dėl kreditų teikimo ir/ar projektų finansavimo;
Užtikrinti banko teikiamų paslaugų kokybišką ir efektyvų pristatymą klientams;
Kitos pareiginiuose nuostatuose nustatytas pareigos.

 

Reikalavimai:

Aukštasis universitetinis vadybinis, ekonominis/ finansinis išsilavinimas;
Ne mažiau kaip 3 metų panašaus pobūdžio darbo patirtis finansų srityje;
Gebėjimas dirbti savarankiškai bei efektyviai organizuoti savo darbą;
Sėkmingų pardavimų patirtis bei orientacija į rezultatus;
Analitinis mąstymas;
Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;

Rusų ir/arba anglų kalbų mokėjimas.

 

Naudingi įgūdžiai:

Privalumas analitinio darbo patirtis;
Privalumas darbo su informacine sistema FORPOST patirtis.

 

Mes Jums siūlome:

Darbą stabilioje ir modernioje įmonėje,
Draugišką, profesionalią komandą,
Profesinį bei asmeninį tobulėjimą ir karjeros galimybes.

 

Gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Klientų vadybininkas (-ė) Kauno filiale“ siųsti el. paštu personalas@medbank.lt arba rimantas.kluonis@medbank.lt.

 

Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė) Kaune

Skelbimas galioja iki: 2017.03.31

Darbo vieta 

Kaunas

 

Darbo pobūdis:

Aktyvus banko produktų ir paslaugų pristatymas bei pardavimas fiziniams ir juridiniams klientams;
Grynųjų pinigų (nacionaline ir užsienio valiuta) operacijų atlikimas;
Klientų aptarnavimas darbo vietoje;
Kokybiškas klientų aptarnavimas, jų poreikių išsiaiškinimas;
Teisingo duomenų pagal pirminius dokumentus įvedimo į banko programą užtikrinimas.

 

Reikalavimai:

Aukštasis universitetinis vadybinis, ekonominis, finansinis ar verslo administravimo išsilavinimas;
Darbo bankiniame sektoriuje patirtis;
Klientų aptarnavimo patirtis;
Geri bendravimo ir derybiniai įgūdžiai;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Greitas naujos informacijos įsisavinimas;
Gebėjimas efektyviai organizuoti savo darbą ir savarankiškai dirbti;
Gebėjimas suprasti ir kalbėti anglų ir/arba rusų kalbomis (privalumas);
Darbo su grynaisiais pinigais patirtis.

 

Naudingi įgūdžiai:

Darbas su  FORPOST programa.

 

Mes Jums siūlome:

Darbą stabilioje ir modernioje įmonėje,
Draugišką, profesionalią komandą,
Profesinį bei asmeninį tobulėjimą ir karjeros galimybes.

 

Gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė) Kaune“ siųsti el. paštu personalas@medbank.lt arba rimantas.kluonis@medbank.lt.

Susisiekite

Siųsti žinutę

Siųsti nuorodą draugui

Siųsti žinutę