Prev
Next
A+ a-

Naujienos

Praėjusiais metais Medicinos banke – daug socialiai atsakingos veiklos

Medicinos bankas džiaugiasi galėdamas pristatyti 2015 m. socialinės atsakomybės pažangos ataskaitą. Kasdienė praėjusių metų veikla ne tik atspindi ilgalaikės vertės kūrimą klientams, kolektyvui ir akcininkams, bet ir tęstinį Pasaulinio susitarimo („Global Compact“) principų įgyvendinimą. Prie šios Jungtinių Tautų iniciatyvos Medicinos bankas prisijungė 2005 m. ir jau vienuoliktus metus darbovietėje sėkmingai diegia žmogaus teisių, darbo jėgos, aplinkos apsaugos ir kovos su korupcija principus.

 

„Ši, jau devintoji mūsų socialinės atsakomybės ataskaita atskleidžia nuoseklų Medicinos banko darbą ir atsakingą požiūrį į socialinės atsakomybės vystymą. Kasdien ne tik stengiamės išlikti geidžiamu darbdaviu, tobulinti santykius su klientais, taikyti aukštus etikos standartus, tačiau norime tapti sektinu atsakomybės pavyzdžiu kitiems – skleisti aplinkosaugos, paramos idėjas“, – sako Medicinos banko  valdybos pirmininkė ir administracijos vadovė Dalia Klišauskienė.

 

Laimingi darbuotojai – banko veidas

 

Banko darbuotojai nuo įkūrimo pradžios laikomi viena didžiausių įstaigos vertybių, o tapti palankiai vertinamu darbdaviu – Medicinos banko misijos dalis. Juk būtent darbuotojai įkūnyja pagrindinius banko veiklos principus, tampa teisingumo, nešališkumo, atsakomybės pavyzdžiais klientams ir partneriams.

 

Praėjusiais metais Medicinos banke dirbo 488 darbuotojai – per metus sukurta 15 naujų darbo vietų, prie banko kolektyvo prisijungė net 93 nauji veidai. Durys buvo atvertos ir jauniesiems profesionalams – septyniems praktiką atlikusiems studentams.

 

Medicinos banko darbuotojai net ir po darbo valandų užsiimdavo aktyvia ir prasminga veikla – dalyvavo dvaro šventėje Pakruojyje, darbovietei atstovavo Lietuvos bankų kartingo čempionate,  o pirmąją naujųjų metų darbo dieną tradiciškai džiaugėsi Valstybinio Vilniaus kvarteto pasirodymu.

 

Darbuotojų skatinimui naudotos piniginės ir alternatyvios skatinimo priemonės: atostogų lengvatos, poilsio diena gimtadienio proga. Bankas rūpinosi darbuotojų sveikata: ilgamečiu stažu pasigirti galintys darbuotojai buvo apdrausti sveikatos draudimu, norintys galėjo pasiskiepyti.

 

Įsiklausymas į kliento poreikius

 

2015 m. Medicinos bankas galėjo pasigirti turintis 71 klientų aptarnavimo padalinį: 7 filialus, 58 klientų aptarnavimo skyrius ir poskyrius, 6 valiutos keityklas. Siekdamas tobulinti kiekvieno jų aptarnavimo kokybę, praėjusiais metais Medicinos bankas pradėjo diegti Klientų aptarnavimo standartą – banko darbuotojams skirtas gaires. Tikimasi, jog  poreikių išsiaiškinimu, asmeniniais susitikimais, ypatingu dėmesiu paremtas standartas tik didins  lojalių ir banko veikla bei aptarnavimų patenkintų klientų skaičių.

 

Praėjusiais metais Medicinos bankas klientams pristatė specialias paslaugas ir jų sąlygas. Viena jų – laiko išteklius taupantis + 0,05 proc. palūkanų priedas, padėjus terminuotąjį indėlį eurais internetu. Klientai taip pat galėjo džiaugtis naujais nemokamais pasiūlymais – paslaugų planais STARTUOJU ir AUGU verslo klientams bei pratęstu „Taupyti madinga!”. Į kliento poreikius įsiklausyta suteikiant nemokamus internetinių parduotuvių paslaugų pervedimus bei komunalinių ir kitų įmokų apmokėjimą IBS sistemoje.  Arčiau kliento finansų įstaiga buvo ir besikeičiant valiutai – euro įvedimo laikotarpiu Medicinos bankas buvo vienintelis visus metus litus supirkinėjęs komercinis bankas.

 

Banko specialistai aktyviai dalyvavo įvairiuose renginiuose, konferencijose, mokymuose, pristatydami teikiamas paslaugas ir verslo finansavimo galimybes („Ką pasėsi... 2015“, „EXPO Aukštaitija 2015“ ir „Individuali statyba 2015“). Ūkininkai buvo kviečiami į patariamuosius susitikimus aktualiomis Europos Sąjungos paramos, finansavimo galimybių temomis.

 

Ilgametė tradicija – visuomeninė veikla

 

Ilgalaikės vertės kūrimas bankui siejasi ne vien su klientais, darbuotojais, akcininkais, bet ir su visuomenės raida, vertybių puoselėjimu. Pernai Medicinos bankas galėjo džiaugtis sėkmingu bendradarbiavimu su daugiau nei 40 nuolatinių projektų turinčia „aukok.lt“ platforma – atsisakius elektroninės bankininkystės priežiūros mokesčių, kiekvienas paaukotas centas pasiekė pasirinkto projekto kuratorius.

 

Praėjusiais metais bankas vystė gražią Sauliaus Karoso labdaros ir paramos fondo paramos tradiciją, tęsė šiltus santykius su Valstybiniu Vilniaus kvartetu, vykdė kraujo donorystės akciją bei tapo vienu iš pirmojo tarptautinio meninės gimnastikos turnyro rėmėjų.

 

Siųsdamas popierines ir elektronines kalėdines atvirutes klientams ir partneriams, Medicinos bankas parėmė labdaros paramos fondą – SOS vaikų kaimų Lietuvoje draugiją, taip pat vykdė tęstinį projektą su visuomenine organizacija „Gelbėkit vaikus". Banko  padaliniuose esančiose aukų dėžutėse surinkti 2332 eurai. Paaukotos lėšos buvo skirtos paramai maistu, drabužiams, būtiniausioms mokyklinėms priemonėms, psichologinei pagalbai vaikams teikti.

 

Tvirtais žingsniais į švaresnį pasaulį

 

Medicinos banko administracija aktyviai domėjosi aplinkos ir gamtos išteklių tausojimo idėjomis, savo veikla laikėsi aplinkos kokybės normatyvų ir standartų.

 

Bankas didelį dėmesį skyrė elektros energijai – naujuose padaliniuose buvo įdiegtos energiją taupančios ir LED lemputės, atitinkančios Žaliąjį protokolą (socialinės iniciatyvos „Tiek, kiek reikia“ idėjas dėl racionalaus elektros energijos vartojimo), o 100 proc. pirktos energijos buvo pagaminta iš atsinaujinančių šaltinių (patvirtinta „Powered by Green“ sertifikatu). Ne mažiau atsakingai buvo žvelgta ir į automobilių parką (reguliarūs aplinkosaugos standartų atitikimo matavimai), o jį pildant – pirmenybė teikta degalų taupymo ir taršos mažinimo technologijomis pasižymintiems „Blue“ modeliams.

 

Siekdamas sumažinti elektros sąnaudas Medicinos bankas rinkosi aukštą energijos taupymo klasę garantuojančią įrangą bei atnaujino net 35 proc. visų kompiuterinių darbo vietų. Energijos ir elektroninių atliekų kiekio mažinimas – vienas iš įmonės paslaugų perkėlimo į „Debesų kompiuteriją“ (Cloud Computing) tikslų. Bankas ne tik rodė sėkmingą praktiką elektroninėje erdvėje (elektroninės kliento bylos, elektroninių dokumentų, sveikinimų naudojimas), tačiau stengėsi geru pavydžiu užkrėsti ir klientus, pavyzdžiui, siųsti sąskaitas elektroniniu formatu.

 

Naujos priemonės kovai su korupcija

 

2015 m.  buvo atnaujintos  Interesų deklaravimo ir interesų konfliktų valdymo Medicinos banko grupėje taisyklės, įtvirtinant skaidrumo, viešumo principus, skatinant banko darbuotojus laikytis nustatytų etikos standartų. Teikdamas paslaugas bankas vadovavosi principu „Pažink savo klientą“: dirbti su klientais, kurių turimos lėšos ir turtas – pagrįsti, ir kurių teisėtumu neabejojama. Siekiant efektyvinti pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevenciją, nustatytos papildomos priemonės klientų pavedimams bei įplaukoms kontroliuoti, tobulintas klientų pažinimo procesas, klientų aptarnavimo specialistai dalyvavo specialioje mokymų programoje.

 

Kviečiame susipažinti su Medicinos banko Socialinės atsakomybės pažangos ataskaita už 2015 metus.

Susisiekite

Siųsti žinutę

Siųsti nuorodą draugui

Siųsti žinutę