Jūsų atsiliepimai mums leidžia augti ir gerinti Jums teikiamų paslaugų kokybę!
1
Jeigu susidariusi situacija nebuvo išspręsta kreipiantis minėtais būdais, Jūs turite galimybę pateikti pretenziją Medicinos bankui raštu (pretenzijos forma). Bankas nagrinėja įskaitomai valstybine (lietuvių) ir / ar anglų, rusų kalbomis parašytas bei asmeniškai kliento ar jo tinkamai įgalioto asmens pasirašytas pretenzijas. Prie pretenzijos turi būti pridedami dokumentai, pagrindžiantys teikiamos pretenzijos esmę.
2
Pretenziją galite pateikti:
Jums artimiausiame banko padalinyje
Interneto banke Pranešimai > Naujas pranešimas
Registruotu paštu Pamėnkalnio g. 40, 01114 Vilnius (rekomenduojama su notaro patvirtinta asmens tapatybės dokumento kopija)
El. paštu [email protected], laiško pavadinime nurodant „Pretenzija“ ir prisegant užpildytą bei pasirašytą pretenzijos formą (rekomenduojama, kad pretenzija būtų pasirašyta kvalifikuotu elektroniniu parašu)
3
Raštu klientų pateiktas pretenzijas nagrinėja kompetentingi banko padaliniai banke nustatyta tvarka. Pretenzija išnagrinėjama ir atsakymas raštu klientui pateikiamas ne vėliau kaip per 15 darbo dienų, skaičiuojant nuo kitos darbo dienos po skundo gavimo. Ypatingais atvejais, kai įvardytų aplinkybių nagrinėjimas reikalauja papildomo išsamaus tyrimo, atsakymo terminas gali būti pratęsiamas. Apie pretenzijos nagrinėjimo termino pratęsimą ir priežastis klientas informuojamas raštu.
4
Vartotojai per vienerius metus nuo kreipimosi į banką dėl kilusio ginčo neteisminio nagrinėjimo turi teisę kreiptis į Lietuvos banko Priežiūros tarnybą (adresas: Žirmūnų g. 151, Vilnius 09128. Taip pat savo pažeistas teises galite ginti Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka teisme.