Dažniausiai užduodami klausimai

Kam yra reikalingi du „Smart-ID“ PIN kodai?

„Smart-ID“ naudoja du skirtingus kodus:

  • PIN1 yra naudojamas prisijungimui prie elektroninių paslaugų ir prieigai prie paskyrų, pvz., banko sąskaitos;

  • PIN2 yra skirtas pasirašymui skaitmeniu būdu, pvz., atliekant banko operacijas ar pasirašant dokumentą.

Dviejų PIN kodų naudojimas leidžia užtikrinti „Smart-ID“ saugumą. Naudotis „Smart-ID“ galite tik tuo atveju, jei turite savo išmanųjį įrenginį ir žinote savo du PIN kodus.

Turite klausimų?

Užpildykite klausimo formą

Laukas yra privalomas

Jūsų naršyklės versija yra per sena, svetainė gali veikti nekorektiškai. Atsinaujinti naršyklę galite vienoje iš šių svetainių: Chrome, Firefox, Opera, Safari.

Siekiant užtikrinti kokybišką internetinės svetainės veikimą, svetainė naudoja slapukus (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinate savo sutikimą. Daugiau apie slapukus galite sužinoti paspaudę ČIA.

Sutinku