Privatiems
Verslui
Žemės ūkiui
Paieška
Aktualūs klausimai
Kredito pervedimai SEPA (eurais)
Tapkite klientu
Kaupiamieji indėliai
Terminuotieji indėliai
Vartojimo kreditai
Kreditai įkeičiant nekilnojamąjį turtą
Lizingas
Kredito pervedimai ne SEPA
Ria pinigų perlaidos
„MoneyGram“ pinigų perlaidos
Vinjetės
PVM grąžinimas
Individualių seifų nuoma
Kelionės draudimas
Transporto priemonių privalomasis draudimas
Asmens draudimas
Parduodamas turtas
Interneto bankas
Mobilioji banko programėlė
M. parašas
Pranešimų centras
E. sąskaita
Valiutos keitimas
Įkainiai
Įmokos ir mokesčiai
Smart-ID
Taip, prisijungimui prie Medicinos banko interneto banko ar
mobiliosios banko programėlės galite naudoti kituose bankuose Jums sukurtą
„Smart-ID Basic“ paskyrą.
Jeigu pirmą kartą jungiatės su „Smart-ID Basic“
paskyra sukurta kitame banke - papildomai turėsite patvirtinti savo tapatybę
kitomis priemonėmis.
Prisijungti prie internetinės bankininkystės su m. parašu ar SMS kodu ir pažymėti „Smart-ID“ nustatymuose esantį sutikimą, leisiantį ateityje prisijungimui ar dokumentų pasirašymui Jums naudotis „Smart-ID Basic“;
Atvykti į artimiausią banko padalinį ir paprašyti aptarnaujančio darbuotojo patvirtinti Jūsų turimos paskyros galiojimą (su savimi būtinai turėkite išmanųjį telefoną, kuriame yra „Smart-ID“ programėlė su Jūsų aktyvia paskyra).
Turite klausimų?
Užpildykite klausimo formą
Kas yra „Smart-ID“?
Kam yra reikalingi du „Smart-ID“ PIN kodai?
Ar galiu naudoti „Smart-ID“ paskyrą, jeigu ji buvo sukurta kitame banke?
Kur sužinoti daugiau apie „Smart-ID"?
Kaip „Smart-ID“ užtikrina saugumą?
Ką daryti, jei į telefoną atėjo „Smart-ID“ pranešimas dėl prisijungimo prie interneto banko ar mobiliosios banko programėlės, nors šiuo metu neatliekate jokių veiksmų?