Privatiems
Verslui
Žemės ūkiui
Paieška
Aktualūs klausimai
Kredito pervedimai SEPA (eurais)
Tapkite klientu
Kaupiamieji indėliai
Terminuotieji indėliai
Vartojimo kreditai
Kreditai įkeičiant nekilnojamąjį turtą
Lizingas
Kredito pervedimai ne SEPA
Ria pinigų perlaidos
„MoneyGram“ pinigų perlaidos
Vinjetės
PVM grąžinimas
Individualių seifų nuoma
Kelionės draudimas
Transporto priemonių privalomasis draudimas
Asmens draudimas
Parduodamas turtas
Interneto bankas
Mobilioji banko programėlė
M. parašas
Pranešimų centras
E. sąskaita
Valiutos keitimas
Įkainiai
Įmokos ir mokesčiai
Smart-ID
Užblokavimas
yra laikinas, Jūsų prieiga bus automatiškai atblokuota po 30 min. Palaukite
nustatytą laiką ir pabandykite prisijungti vėl.
Kol
laukiate:
Įsitikinkite, ar vedate teisingą vartotojo ID. Jums suteiktą Vartotojo ID galite rasti sąskaitos tvarkymo internetu sutartyje.
Jei jungiatės SMS kodu, pabandykite prisiminti savo slaptažodį. Jei neprisimenate slaptažodžio, bandykite jungtis kitomis priemonėmis – Smart-ID arba mobiliuoju parašu.
Prisiminkite,
kad:
Leistinas papildomų bandymų (30 min. intervalu) skaičius – 4.
Viršijus leistiną papildomų bandymų skaičių, Jūsų prieiga bus automatiškai užblokuota.
Turite klausimų?
Užpildykite klausimo formą
Kaip atsisiųsti sąskaitos išrašą?
Kaip sužinoti atmesto pavedimo atmetimo priežastį?
Kaip galiu atmesti vykdomą mokėjimą?
Kokiomis priemonėmis galima prisijungti prie interneto banko?
Ką daryti, jei nepavyksta prisijungti prie interneto banko?
Ką daryti, jei Jūsų prieiga prie interneto banko buvo laikinai užblokuota?
Ką daryti, jei Jūsų prieiga prie interneto banko buvo užblokuota?
Kokias papildomas funkcijas galima atlikti interneto banke?
Kokius mokėjimus galima atlikti interneto banke?
Ką interneto banke galima daryti su indėlio sutartimis?
Ką interneto banke galima daryti su paskolos sutartimis?
Ką interneto banke galima daryti su e. sąskaitų sutartimis?
Kokias biudžetines arba viešąsias įstaigas galima pasiekti naudojantis interneto banku?
Ar yra galimybė interneto banke atsiskaityti už komunalines paslaugas?
Kas yra operacijų limitai?
Kur galiu surasti mano sąskaitoms taikomus operacijų limitus?
Ar galiu pakeisti taikomus operacijų limitus?
Ką daryti, jei reikalingi didesni nei leistini maksimalūs operacijų limitai?