Dažniausiai užduodami klausimai

Ką daryti, jei Jūsų prieiga prie interneto banko buvo laikinai užblokuota?



Užblokavimas
yra laikinas, Jūsų prieiga bus automatiškai atblokuota po 30 min. Palaukite
nustatytą laiką ir pabandykite prisijungti vėl.





Kol
laukiate:



  • Įsitikinkite, ar vedate teisingą vartotojo ID. Jums suteiktą Vartotojo ID galite rasti sąskaitos tvarkymo internetu sutartyje.

  • Jei jungiatės SMS kodu, pabandykite prisiminti savo slaptažodį. Jei neprisimenate slaptažodžio, bandykite jungtis kitomis priemonėmis – Smart-ID arba mobiliuoju parašu.



Prisiminkite,
kad:



  • Leistinas papildomų bandymų (30 min. intervalu) skaičius – 4.

  • Viršijus leistiną papildomų bandymų skaičių, Jūsų prieiga bus automatiškai užblokuota.

Turite klausimų?

Užpildykite klausimo formą

Laukas yra privalomas

Jūsų naršyklės versija yra per sena, svetainė gali veikti nekorektiškai. Atsinaujinti naršyklę galite vienoje iš šių svetainių: Chrome, Firefox, Opera, Safari.