Privatiems
Verslui
Žemės ūkiui
Paieška
Aktualūs klausimai
Kredito pervedimai SEPA (eurais)
Tapkite klientu
Kaupiamieji indėliai
Terminuotieji indėliai
Vartojimo kreditai
Kreditai įkeičiant nekilnojamąjį turtą
Lizingas
Kredito pervedimai ne SEPA
Ria pinigų perlaidos
„MoneyGram“ pinigų perlaidos
Vinjetės
PVM grąžinimas
Individualių seifų nuoma
Kelionės draudimas
Transporto priemonių privalomasis draudimas
Asmens draudimas
Parduodamas turtas
Interneto bankas
Mobilioji banko programėlė
M. parašas
Pranešimų centras
E. sąskaita
Valiutos keitimas
Įkainiai
Įmokos ir mokesčiai
Smart-ID
Jei jungiatės Smart-ID:
Patikrinkite, ar vedate teisingą Vartotojo ID. Savo Vartotojo ID galite rasti sąskaitos tvarkymo internetu sutartyje;
Įsitikinkite, ar vedate teisingą asmens kodą;
Jei bandydami prisijungti 4 kartus iš eilės neteisingai suvesite duomenis, sistema automatiškai Jus užblokuos 30 min. laikotarpiui, jei 8 kartus – Jūsų prieiga prie interneto banko bus galutinai užblokuota;
Nepamirškite, kad nežinodami PIN kodų, nei Jūs, nei kitas asmuo negalite naudoti „Smart-ID“. Daugiau informacijos apie Smart-ID PIN kodų naudojimą galite rasti čia.
Jei jungiatės Mobiliuoju parašu:
Patikrinkite, ar vedate teisingą Vartotojo ID. Savo Vartotojo ID galite rasti sąskaitos tvarkymo internetu sutartyje;
Įsitikinkite, ar naudojate teisingą telefono numerį ir Jūsų nurodytam telefono numeriui taikoma mobiliojo parašo paslauga;
Jei neprisimenate sPIN1 ir sPIN2 kodų arba juos užblokavote, informacijos ieškokite mobiliojo ryšio operatoriaus (Telia, Tele2, Bitė, Teledema) internetinėje svetainėje.
Jei jungiatės SMS kodu:
Patikrinkite, ar vedate teisingą Vartotojo ID. Savo Vartotojo ID galite rasti sąskaitos tvarkymo internetu sutartyje;
Įsitikinkite, ar vedate teisingą slaptažodį;
Jei 4 kartus iš eilės neteisingai suvesite duomenis, sistema automatiškai Jus užblokuos 30 min. laikotarpiui, jei 8 kartus – Jūsų prieiga prie interneto banko bus galutinai užblokuota;
Jei nepavyksta prisiminti slaptažodžio, visada galite bandyti prisijungti kitomis priemonėmis – Smart-ID arba m. parašu.
Turite klausimų?
Užpildykite klausimo formą
Kaip atsisiųsti sąskaitos išrašą?
Kaip sužinoti atmesto pavedimo atmetimo priežastį?
Kaip galiu atmesti vykdomą mokėjimą?
Kokiomis priemonėmis galima prisijungti prie interneto banko?
Ką daryti, jei nepavyksta prisijungti prie interneto banko?
Ką daryti, jei Jūsų prieiga prie interneto banko buvo laikinai užblokuota?
Ką daryti, jei Jūsų prieiga prie interneto banko buvo užblokuota?
Kokias papildomas funkcijas galima atlikti interneto banke?
Kokius mokėjimus galima atlikti interneto banke?
Ką interneto banke galima daryti su indėlio sutartimis?
Ką interneto banke galima daryti su paskolos sutartimis?
Ką interneto banke galima daryti su e. sąskaitų sutartimis?
Kokias biudžetines arba viešąsias įstaigas galima pasiekti naudojantis interneto banku?
Ar yra galimybė interneto banke atsiskaityti už komunalines paslaugas?
Kas yra operacijų limitai?
Kur galiu surasti mano sąskaitoms taikomus operacijų limitus?
Ar galiu pakeisti taikomus operacijų limitus?
Ką daryti, jei reikalingi didesni nei leistini maksimalūs operacijų limitai?