Privatiems klientams

Tapkite klientu

„Urbo“ bankas – patikimas Jūsų asmeninių finansų partneris!

Tapkite klientu nuotoliniu būdu

Tapkite „Urbo“ klientu iš bet kurios pasaulio vietos ir lengvai valdykite savo finansus

Patogiai atlikite mokėjimus interneto banke ar mobiliojoje programėlėje

Paprastai sudarykite indėlių sutartis internetu

Finansinėmis paslaugomis naudokitės ten, kur Jums patogu

Kaip tapti klientu nuotoliniu būdu ?

  • Banko klientu nuotoliniu būdu galite tapti, jeigu esate pilnametis asmuo ir turite Lietuvos Respublikos pasą, asmens tapatybės kortelę ar leidimą laikinai arba nuolat gyventi Lietuvos Respublikoje;
  • Nuotoliniu būdu galite atsidaryti Banko sąskaitą su pasirinktu paslaugų planu bei naudotis banko teikiamomis paslaugomis;
Kaip tai veikia ?
  • Atliksite tapatybės identifikaciją naudojant „Smart-ID“ ar „Mobile-ID“ bei paprašysime jūsų pateikti asmens dokumento ir asmenukės nuotraukas
  • Užpildysite kliento pažinimo anketą ir ją pasirašysite elektroniniu parašu.
  • Jeigu pildydami paraišką pateikėte visus duomenis, el. paštu, kurį nurodėte pildydami paraišką, gausite banko pranešimą, dėl paruoštų sutarties dokumentų pasirašymo.
  • Kai sutartį pasirašysite, gausite pranešimą apie galimybę pradėti naudotis mūsų paslaugomis.

Tam Jums reikės

Kvalifikuotos prisijungimo priemonės: „Smart-ID“ arba „Mobile-ID“
Galiojančio Lietuvoje išduoto paso, asmens tapatybės kortelės arba leidimo gyventi LR
Įrenginio su aukštos raiškos vaizdo kamera – rekomenduojame naudoti išmanųjį telefoną
Interneto naršyklės: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Internet Explorer, Safari arba Opera
Užtikriname, kad Jūsų pateikiami duomenys yra kruopščiai saugomi ir bus naudojami tik nurodytiems tikslams

Dažniausiai užduodami klausimai

  • Fizinis asmuo savo asmeninėms reikmėms;
  • Fizinis asmuo (įgaliotinis), veikdamas pagal notaro patvirtintą įgaliojimą – kito asmens (įgaliotojo) naudai. Ši paslauga teikiama tik banko skyriuje.

Turėsite atlikti tapatybės identifikaciją naudojant „Smart-ID“ ar „Mobile-ID“ bei pateikti asmens dokumento nuotraukas ir pasidaryti asmenukę. Toliau užpildysite kliento pažinimo anketą ir ją pasirašysite elektroniniu parašu.

  • Per 1 darbo dieną nuo paraiškos pateikimo, Jus informuosime apie tolimesnius veiksmus;
  • Jeigu pildydami paraišką pateikėte visus duomenis, el. paštu, kurį nurodėte pildydami paraišką, gausite banko pranešimą dėl paruoštų sutarties dokumentų pasirašymo;
  • Kai sutartį pasirašysite, gausite pranešimą apie galimybę pradėti naudotis mūsų paslaugomis.

Dėl papildomos informacijos pateikimo, paraiškos atmetimo atveju, su Jumis susisieksime Jūsų nurodytais kontaktais.

Banko klientu internetu galite tapti paspaudę nuorodą - Tapkite klientu.

  • Pervesti pinigus eurais ir užsienio valiuta į kitas sąskaitas bankuose;
  • Atlikti periodinius mokėjimus;
  • Naudotis e. sąskaitos paslauga;
  • Sumokėti mokesčius už komunalines ir kitas paslaugas;
  • Gauti pinigus eurais ir užsienio valiuta iš kitų bankų;
  • Įnešti ir išimti grynuosius pinigus;
  • Padėti indėlį;
  • Pirkti, parduoti užsienio valiutą;
  • Inkasuoti vardinius čekius;
  • Gauti vartojimo ir būsto paskolas;
  • Atlikti kitas finansines operacijas.

Tvarkyti banko sąskaitas galite naudodamiesi interneto banko mobiliąja programėle arba atvykę į artimiausią banko padalinį.

Banko sąskaitos perkėlimo paslauga – tai galimybė perkelti savo esamas mokėjimo paslaugas ir sąskaitos likutį iš kitų bankų į „Urbo“.

Kaip perkelti savo sąskaitą ?

  1. Atsidarykite sąskaitą „Urbo“ banke. Galite tai padaryti atvykę į padalinį arba internetu.
  2. Užpildykite sąskaitos perkėlimo prašymą ir iš anksto,susipažinkite su visomis sąskaitos perkėlimo sąlygomis (atkreipkite dėmesį, kad paslauga bus suteikta ne vėliau kaip per 13 darbo dienų nuo prašymo pateikimo dienos, tačiau prašyme galite nurodyti ir vėlesnę sąskaitos perkėlimo datą).
  3. Pradėkite patogiai naudotis visomis „Urbo“ banko teikiamomis paslaugomis, o mes, Jūsų prašymu, inicijuosime nurodytų mokėjimo paslaugų ir sąskaitos likučio perkėlimą bei sąskaitos uždarymą.

Galite perkelti periodinius pervedimus, sąskaitos likutį, taip pat gauti informaciją apie periodines įplaukas, prašymus teikti e. sąskaitas ir e. sąskaitų automatinio nurašymo sandorius.