Privatiems
Verslui
Žemės ūkiui
Tapkite mūsų banko klientu naudodamiesi kompiuteriu ar išmaniuoju telefonu!
Paspaudę nuorodą tapti banko klientu nuotoliniu būdu prisijunkite viena iš mūsų naudojamų tapatybės nustatymo priemonių kvalifikuotu Smart-ID arba m. parašu, bei pateikite asmens tapatybės dokumento nuotraukas ir, sekdami procesą, pasidarykite asmenukę.
1
Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos įstatymais savo veikloje laikomės principo „Pažink savo klientą“, todėl paprašysime Jūsų atsakyti į klausimus apie veiklą, pajamų šaltinius, planuojamas finansines operacijas ir kt. bei užpildyti paraišką (kurios dalis yra Kliento fizinio asmens anketa).
2
Užpildžius visą paraiškoje reikalaujamą informaciją ją pasirašykite kvalifikuotu Smart-ID arba mobiliu parašu. Per 1 d. d. nuo sėkmingo pasirašytos paraiškos pateikimo, Jus informuosime apie tolimesnius veiksmus.
3
Banko klientu nuotoliniu būdu Jūs galite tapti, jeigu esate pilnametis asmuo ir turite Lietuvos Respublikos pasą, asmens tapatybės kortelę ar leidimą laikinai arba nuolat gyventi Lietuvos Respublikoje;
Nuotoliniu būdu galėsite atsidaryti Banko sąskaitą su pasirinktu paslaugų planu bei naudotis papildomomis banko teikiamomis paslaugomis;
Jeigu pildydami paraišką pateiksite visus duomenis, el. paštu, kurį nurodėte pildydami paraišką, gausite banko pranešimą, dėl paruoštų sutarties dokumentų pasirašymo;
Kai sutartį pasirašysite, gausite pranešimą apie galimybę pradėti naudotis mūsų paslaugomis;
Užtikriname, kad Jūsų pateikiami duomenys yra kruopščiai saugomi ir bus naudojami tik nurodytiems tikslams;
Kvalifikuotos prisijungimo priemonės: Smart-ID arba m. parašo;
Galiojančio Lietuvoje išduoto paso, asmens tapatybės kortelės arba leidimo gyventi LR;
Kompiuterio, išmaniojo telefono arba planšetės su aukštos raiškos vaizdo kamera;
Stabilaus ir greito interneto ryšio;
Interneto naršyklės: Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Internet Explorer, Safari arba Opera.