Paieška
Aktualūs klausimai
Kreditas apyvartinių lėšų papildymui
Kredito linija
Sąskaitos kreditavimas
Vekselis
Kreditai investicijoms
Faktoringas
Garantijos
Akredityvai
Dokumentinis inkaso
Depozitinė sąskaita
Atsiskaitymo mokėjimo kortelėmis paslauga
Palūkanų kompensavimas
Žemės ūkio paskolų garantijų fondas
Atviro kreditų fondo 2 (AKF 2) lizingas
INVEGA portfelinės garantijos paskoloms
INVEGA individualios garantijos
Atviras kreditų fondas 2
Įmokų administravimas
Tapkite klientu
Individualių seifų nuoma
Vinjetės
Parduodamas turtas
Kelionės draudimas
Transporto priemonių privalomasis draudimas
Darbuotojų asmens draudimas
Terminuotieji indėliai
Interneto bankas
Mobilioji banko programėlė
M. parašas
Pranešimų centras
Kredito pervedimai SEPA (eurais)
E. sąskaita
Kredito pervedimai ne SEPA
Įkainiai
Valiutos keitimas
Autolizingas verslui
Smart-ID
Banko lizingas
Jei Jūs interneto banke ar mobiliojo banko programėlėje neatliekate jokių veiksmų, kurių patvirtinimui būtų reikalingi PIN1 ar PIN2, tačiau į savo įrenginį gavote pranešimą, prašantį įvesti PIN1 ar PIN2 kodus, jokiu būdu neveskite prašomų PIN kodų. Atšaukite prašomą užklausą ir apie bandymą prisijungti prie Jūsų interneto banko ar mobiliosios banko programėlės nedelsiant informuokite banką nurodytais kontaktais.
Jei Jūsų įrenginys naudoja iOS operacinę sistemą,
rekomenduojame Smart-ID programėlėje paspausti atitinkamą mygtuką, kurio
paspaudimu apie neteisėtą užklausą bus informuotas paslaugos teikėjas
„SK-Solution“.
Turite klausimų?
Užpildykite klausimo formą
Kas yra „Smart-ID“?
Kam yra reikalingi du „Smart-ID“ PIN kodai?
Ar galiu naudoti „Smart-ID“ paskyrą, jeigu ji buvo sukurta kitame banke?
Kur sužinoti daugiau apie „Smart-ID"?
Kaip „Smart-ID“ užtikrina saugumą?
Ką daryti, jei į telefoną atėjo „Smart-ID“ pranešimas dėl prisijungimo prie interneto banko ar mobiliosios banko programėlės, nors šiuo metu neatliekate jokių veiksmų?