Dažniausiai užduodami klausimai

Ką daryti, jei nepavyksta prisijungti prie interneto banko?



Jei jungiatės Smart-ID:



  • Patikrinkite, ar vedate teisingą Vartotojo ID. Savo Vartotojo ID galite rasti sąskaitos tvarkymo internetu sutartyje;

  • Įsitikinkite, ar vedate teisingą asmens kodą;

  • Jei bandydami prisijungti 4 kartus iš eilės neteisingai suvesite duomenis, sistema automatiškai Jus užblokuos 30 min. laikotarpiui, jei 8 kartus – Jūsų prieiga prie interneto banko bus galutinai užblokuota;

  • Nepamirškite, kad nežinodami PIN kodų, nei Jūs, nei kitas asmuo negalite naudoti „Smart-ID“. Daugiau informacijos apie Smart-ID PIN kodų naudojimą galite rasti čia.



Jei jungiatės Mobiliuoju parašu:



  • Patikrinkite, ar vedate teisingą Vartotojo ID. Savo Vartotojo ID galite rasti sąskaitos tvarkymo internetu sutartyje;

  • Įsitikinkite, ar naudojate teisingą telefono numerį ir Jūsų nurodytam telefono numeriui taikoma mobiliojo parašo paslauga;

  • Jei neprisimenate sPIN1 ir sPIN2 kodų arba juos užblokavote, informacijos ieškokite mobiliojo ryšio operatoriaus (Telia, Tele2, Bitė, Teledema) internetinėje svetainėje.



Jei jungiatės SMS kodu:



  • Patikrinkite, ar vedate teisingą Vartotojo ID. Savo Vartotojo ID galite rasti sąskaitos tvarkymo internetu sutartyje;

  • Įsitikinkite, ar vedate teisingą slaptažodį;

  • Jei 4 kartus iš eilės neteisingai suvesite duomenis, sistema automatiškai Jus užblokuos 30 min. laikotarpiui, jei 8 kartus – Jūsų prieiga prie interneto banko bus galutinai užblokuota;

  • Jei nepavyksta prisiminti slaptažodžio, visada galite bandyti prisijungti kitomis priemonėmis – Smart-ID arba m. parašu.

Turite klausimų?

Užpildykite klausimo formą

Laukas yra privalomas

Jūsų naršyklės versija yra per sena, svetainė gali veikti nekorektiškai. Atsinaujinti naršyklę galite vienoje iš šių svetainių: Chrome, Firefox, Opera, Safari.