Paieška
Aktualūs klausimai
Kreditas apyvartinių lėšų papildymui
Kredito linija
Sąskaitos kreditavimas
Vekselis
Kreditai investicijoms
Faktoringas
Garantijos
Akredityvai
Dokumentinis inkaso
Depozitinė sąskaita
Atsiskaitymo mokėjimo kortelėmis paslauga
Palūkanų kompensavimas
Žemės ūkio paskolų garantijų fondas
Atviro kreditų fondo 2 (AKF 2) lizingas
INVEGA portfelinės garantijos paskoloms
INVEGA individualios garantijos
Atviras kreditų fondas 2
Įmokų administravimas
Tapkite klientu
Individualių seifų nuoma
Vinjetės
Parduodamas turtas
Kelionės draudimas
Transporto priemonių privalomasis draudimas
Darbuotojų asmens draudimas
Terminuotieji indėliai
Interneto bankas
Mobilioji banko programėlė
M. parašas
Pranešimų centras
Kredito pervedimai SEPA (eurais)
E. sąskaita
Kredito pervedimai ne SEPA
Įkainiai
Valiutos keitimas
Autolizingas verslui
Smart-ID
Banko lizingas
Pastebėjus, kad nuo Jūsų sąskaitos nebuvo nurašytos lėšos ar
jos nepasiekė gavėjo sąskaitos, gali būti, kad dėl tam tikrų priežasčių Jūsų pavedimas buvo atmestas.
Ar pavedimas yra atmestas ir kokia to priežastis visada
galite pasitikrinti prisijungę prie interneto banko, pasirinkus meniu skiltį
„Mokėjimai“ -> „Mokėjimų apžvalga ir pasirašymas“, susiradus Jums svarbų
mokėjimą ir paspaudus ant to mokėjimo paskirties stulpelyje esančio teksto.
Atsiradusios mokėjimo peržiūros formos apačioje bus pateikta
mokėjimo atmetimo priežastis.
Ieškodami pavedimo „Mokėjimų apžvalga ir pasirašymas“
formoje atkreipkite dėmesį į galimus filtrus. Pasirinkus rodyti tik „Aktualius“
mokėjimus sistema Jums atvaizduos tik šios dienos pervedimus. Norėdami matyti
ankstesnio laikotarpio pervedimus pasirinkite, kad norite matyti „Visus“.
Turite klausimų?
Užpildykite klausimo formą
Kaip sužinoti atmesto pavedimo atmetimo priežastį?
Kaip galiu atmesti vykdomą mokėjimą?
Kokiomis priemonėmis galima prisijungti prie interneto banko?
Ką daryti, jei nepavyksta prisijungti prie interneto banko?
Ką daryti, jei Jūsų prieiga prie interneto banko buvo laikinai užblokuota?
Ką daryti, jei Jūsų prieiga prie interneto banko buvo užblokuota?
Kokias papildomas funkcijas galima atlikti interneto banke?
Kokius mokėjimus galima atlikti interneto banke?
Ką interneto banke galima daryti su indėlio sutartimis?
Ką interneto banke galima daryti su paskolos sutartimis?
Ką interneto banke galima daryti su e. sąskaitų sutartimis?
Kokias biudžetines arba viešąsias įstaigas galima pasiekti naudojantis interneto banku?
Ar yra galimybė interneto banke atsiskaityti už komunalines paslaugas?
Ar interneto banke verslo kliento vardu galima prisijungti prie el. paslaugų (VMI, SODRA ir kt.)?
Ar interneto banke galima atlikti XML pervedimų importą iš buhalterinės apskaitos sistemos?
Ar galima suteikti interneto banko prieigą verslo kliento atstovui?
Kas yra operacijų limitai?
Kur galiu surasti mano sąskaitoms taikomus operacijų limitus?
Ar galiu pakeisti taikomus operacijų limitus?
Ką daryti, jei reikalingi didesni nei leistini maksimalūs operacijų limitai?