Dažniausiai užduodami klausimai

Kaip sužinoti atmesto pavedimo atmetimo priežastį?

Pastebėjus, kad nuo Jūsų sąskaitos nebuvo nurašytos lėšos ar
jos nepasiekė gavėjo sąskaitos, gali būti, kad dėl tam tikrų  priežasčių Jūsų pavedimas buvo atmestas.

Ar pavedimas yra atmestas ir kokia to priežastis visada
galite pasitikrinti prisijungę prie interneto banko, pasirinkus meniu skiltį
„Mokėjimai“ -> „Mokėjimų apžvalga ir pasirašymas“, susiradus Jums svarbų
mokėjimą ir paspaudus ant to mokėjimo paskirties stulpelyje esančio teksto.

Atsiradusios mokėjimo peržiūros formos apačioje bus pateikta
mokėjimo atmetimo priežastis.

Ieškodami pavedimo „Mokėjimų apžvalga ir pasirašymas“
formoje atkreipkite dėmesį į galimus filtrus. Pasirinkus rodyti tik „Aktualius“
mokėjimus sistema Jums atvaizduos tik šios dienos pervedimus. Norėdami matyti
ankstesnio laikotarpio pervedimus pasirinkite, kad norite matyti „Visus“.

Turite klausimų?

Užpildykite klausimo formą

Laukas yra privalomas

Jūsų naršyklės versija yra per sena, svetainė gali veikti nekorektiškai. Atsinaujinti naršyklę galite vienoje iš šių svetainių: Chrome, Firefox, Opera, Safari.