Verslui
Privatiems
Žemės ūkiui
Išmanus tapatybės patvirtinimo įrankis, leidžiantis patogiai naudotis e-paslaugomis
Parsisiųskite „Smart-ID“ programėlę iš Google play (Android) arba App Store (iOS).
1
Susikurkite „Smart-ID“ paskyrą, naudodami pasirinktą asmens tapatybės identifikavimo būdą.
2
Pasirinkite prisijungimo būdą „Smart-ID“, įveskite Vartotojo ID, Asmens kodą (jungiantis su „Smart-ID“ pirmą kartą, reikės nurodyti asmens kodą) ir spauskite Toliau.
3
Jeigu prie interneto banko ar mobiliosios banko programėlės pirmą kartą jungiatės su „Smart-ID“ ir naudojate „Basic“ tipo paskyrą sukurtą kitame banke, turėsite papildomai autorizuotis kitomis priemonėmis (m. parašu ar SMS kodu) ir interneto banko nustatymuose pažymėti sutikimą naudotis „Smart-ID Basic“.
Kas yra „Smart-ID“?
Kam yra reikalingi du „Smart-ID“ PIN kodai?
Ar galiu naudoti „Smart-ID“ paskyrą, jeigu ji buvo sukurta kitame banke?
Kur sužinoti daugiau apie „Smart-ID"?
Kaip „Smart-ID“ užtikrina saugumą?
Ką daryti, jei į telefoną atėjo „Smart-ID“ pranešimas dėl prisijungimo prie interneto banko ar mobiliosios banko programėlės, nors šiuo metu neatliekate jokių veiksmų?