Privatiems klientams

E.bankininkystė

Atlikite pagrindines finansines operacijas 24 / 7 iš bet kurios pasaulio vietos!

Interneto bankas

Taupykite pinigus ir laiką atlikdami bankines operacijas internetu!

Prisijungti

Dalies paslaugų įkainiai žemesni nei klientų aptarnavimo padaliniuose

Finansinių operacijų atlikimas 24 / 7 iš bet kurios pasaulio vietos

Greitais ir patogus indėlių sutarčių sudarymas

Prisijungimas prie valstybės teikiamų elektroninių paslaugų portalų

Internetu patogiau, paprasčiau ir greičiau!

  • Prisijungę prie interneto banko galite peržiūrėti savo sąskaitų informaciją, greitai ir patogiai pervesti pinigus, apmokėti už prekes ir paslaugas bei pateikti užklausimus bankui.
  • Interneto banko vartotojai gali peržiūrėti ir atsispausdinti savo atliktų mokėjimų patvirtinimo dokumentus bei valdomų sąskaitų išrašus.
  • Internetu galite sudaryti indėlio sutartis, pradėti kaupti vaikų ateičiai ir savo laisvalaikiui. Interneto banke visada galite matyti savo taupymo rezultatus.

Paslaugos, kuriomis gali naudotis interneto banko vartotojai

Matyti sąskaitų informaciją, peržiūrėti likučius ir formuoti išrašus
Atlikti SEPA ir tarptautinius mokėjimus, periodinius mokėjimus, valiutų keitimą
Atlikti mokėjimus pagal išsaugotus šablonus arba importuotus mokėjimų sąrašus
Išsiųsti pranešimus bankui bei peržiūrėti gautus
Greitai ir saugiai apmokėti gautas e. sąskaitas
Sudaryti naujas ir koreguoti esamas indėlių sutartis
Peržiūrėti paskolų informaciją ir matyti mokėjimų grafikus

Mobilioji banko programėlė

Patogiau nebūna – valdykite finansus išmaniuoju telefonu!

  • Greita sąskaitos apžvalga
  • Patogūs mokėjimai čia ir dabar
  • Valiutos keitimas sąskaitoje
  • Susirašinėjimas su banku

Prisijungimo priemonės

„Mobile-ID“

Saugiai ir patogiai patvirtinkite savo tapatybę naudodamiesi „Mobile-ID“!

„Mobile-ID“ - elektroninio parašo paslauga mobiliajame telefone
Patogus ir greitas prisijungimas prie interneto banko bei mobiliosios banko programėlės
Universali priemonė dokumentų pasirašymui internetu
Užtikrinamas kelių lygių saugumas ir parašo autentiškumas
Kaip užsisakyti paslaugą?

Dėl SIM kortelės su „Mobile-ID“ sertifikatu kreipkitės į savo mobiliojo ryšio operatorių, kuris Jums išduos sertifikuotą SIM kortelę ir padės aktyvuoti „Mobile-ID“ paslaugą, kad galėtumėte sėkmingai naudotis.

„Smart-ID“

Išmanus tapatybės patvirtinimo įrankis, leidžiantis nemokamai ir patogiai naudotis e-paslaugomis.

Programėlę nemokamai galima atsisiųsti iš:

Google play App Store

„Smart-ID“ paslauga yra nemokama
Vienas naudotojas gali turėti „Smart-ID“ keliuose išmaniuosiuose įrenginiuose
Palaiko visus parašo formatus
Galima naudoti paskyras, sukurtas kituose bankuose
Kaip pradėti naudotis paslauga?

Parsisiųskite „Smart-ID“ programėlę iš Google play (Android) arba App Store (iOS) ir susikurkite „Smart-ID“ paskyrą, naudodami pasirinktą asmens tapatybės identifikavimo būdą.

Smart-ID“ paskyrų tipai:
  • „Smart-ID Basic“ – susikūrus paskyrą per „Urbo“ interneto banką, „Smart-ID“ galima naudoti bet kurio banko elektroninei bankininkystei;
  • „Smart-ID“ – susikūrus paskyrą „Mobile-ID“ ar tapatybės kortelės pagalba, „Smart-ID“ galima naudoti visoms e. paslaugoms integruotoms į „Smart-ID“ tinklą (ne tik elektroninėms bankininkystėms).

Daugiau informacijos apie „Smart-ID“ paslaugą rasite paslaugos teikėjo interneto svetainėje www.smart-id.com. Kilus daugiau klausimų apie „Smart-ID“ naudojimą, susisiekite su mumis užpildę užklausą arba parašykite tiesiogiai paslaugos teikėjui „SK-Solutions“ el. paštu [email protected]

Svarbu! Jeigu prie interneto banko ar mobiliosios banko programėlės pirmą kartą jungiatės su „Smart-ID“ ir naudojate „Basic“ tipo paskyrą, sukurtą kitame banke, turėsite papildomai autorizuotis kitomis priemonėmis („Mobile-ID“ ar SMS kodu) ir interneto banko nustatymuose pažymėti sutikimą naudotis „Smart-ID Basic“.

SMS kodas

Prisijungimo priemonė, leidžianti patogiai patvirtinti mokėjimo operacijas.

Prisijungimo priemonė mobiliajame telefone
SMS kodo paslauga yra nemokama
SMS žinutės siunčiamos ne tik į lietuviškus numerius
Mokėjimų operacijų patvirtinimas interneto banke
Kaip pradėti naudotis paslauga?
  • Norint pradėti naudotis SMS kodo paslauga, naudojant turimas identifikavimo priemones, prisijunkite prie interneto banko ir pasirinkite skiltį „Nustatymai“ -> „Mobile-ID, „SMART-ID“, SMS kodas“. Puslapio apačioje pažymėkite varnelę, kad sutinkate naudotis SMS kodo prisijungimo priemone ir išsaugokite informaciją.
  • Jungiantis prie interneto banko ar mobiliosios programėlės – pasirinkite prisijungimo būdą SMS kodas, įveskite Vartotojo ID ir slaptažodį (jungiantis su SMS kodu pirmą kartą, reikės pakeisti slaptažodį) ir spauskite Toliau. Jei nurodyti duomenys teisingi, SMS žinute gausite unikalų 6 simbolių kodą, kurį įveskite į laukelį SMS kodas ir spauskite Toliau.

Svarbu! Įjungus SMS kodo prisijungimo priemonę reikės ne rečiau nei kas 90 dienų keisti savo prisijungimo prie interneto banko ar mobiliosios banko programėlės slaptažodį. Tai padaryti reikėtų vadovaujantis banko rekomenduojamais saugumo patarimais.

Kitos paslaugos

Pranešimų centras

Sužinokite apie pasikeitusį sąskaitos likutį realiu laiku.

Pranešimų centras – tai banko teikiama paslauga, kurios pagalba Jūs galite gauti informaciją apie pasikeitusį sąskaitos likutį SMS žinute arba elektroniniu paštu iš karto po to, kai sąskaitos likutis pasikeis atsižvelgiant į Jūsų pasirinktą sąlygą.

Užsisakyti paslaugą

Pranešimų centro paslauga yra nemokama
Pranešimai apie banko sąskaitą el. paštu ar SMS žinute
Jūs galite pasirinkti sąlygą, po kurios įvykdymo Jums bus siunčiami pranešimai:
  • Sąskaitos likučiui viršijus Jūsų pasirinktą sumą;
  • Sąskaitos likučiui tampus mažesniu už Jūsų pasirinktą sumą;
  • Į sąskaitą įskaičius didesnę sumą už Jūsų pasirinktą sumą;
  • Į sąskaitą įskaičius mažesnę sumą už Jūsų pasirinktą sumą;
  • Nuo sąskaitos nurašius didesnę sumą už Jūsų pasirinktą sumą;
  • Nuo sąskaitos nurašius mažesnę sumą už Jūsų pasirinktą sumą.

Dažniausiai užduodami klausimai

Jūsų sąskaitoms taikomus mokėjimo operacijų limitus galite rasti Sąskaitos tvarkymo internetu sutartyje arba interneto banke, pasirinkę meniu „Nustatymai“/„Operacijų limitai“. Galiojančius limitus taip pat galite sužinoti atvykę į banko padalinį.

Pasikeisti operacijų limitus galite naudodamiesi interneto banku ar mobiliąja banko programėle. Svarbu prisiminti, kad dėl galimos sukčiavimo rizikos ir Jūsų lėšų saugumo interneto banke ar mobiliojoje programėlėje Jūs galite nustatyti šiuos maksimalius mokėjimo operacijų limitus:

  • Vienos mokėjimo operacijos limitas - 200 000 EUR;
  • Vienos dienos mokėjimo operacijų limitas - 200 000 EUR;
  • Vieno mėnesio mokėjimo operacijų limitas - 2 000 000 EUR.

Interneto banke ar mobiliojoje programėlėje pakeisti limitai įsigalios ne anksčiau nei kitą dieną. Jei Jums reikalingi didesni nei maksimalūs leistini operacijų limitai arba norite, kad jie įsigaliotų nedelsiant, kviečiame atvykti į artimiausią banko padalinį.


Jei jungiatės „Smart-ID”:

  • Patikrinkite, ar vedate teisingą Vartotojo ID. Savo Vartotojo ID galite rasti sąskaitos tvarkymo internetu sutartyje.
  • Įsitikinkite, ar įvedate teisingą identifikavimo numerį į asmens kodo laukelį. Jei asmens kodo neturite, identifikavimo numerį, kurį turite vesti asmens kodo laukelyje, galite matyti „Smart – ID“ programėlėje.

Jei jungiatės su „Mobile-ID”:

  • Patikrinkite, ar vedate teisingą Vartotojo ID. Savo Vartotojo ID galite rasti sąskaitos tvarkymo internetu sutartyje.
  • Įsitikinkite, ar naudojate teisingą telefono numerį ir Jūsų nurodytam telefono numeriui taikoma mobiliojo parašo paslauga.
  • Jei neprisimenate sPIN1 ir sPIN2 kodų arba juos užblokavote, informacijos ieškokite mobiliojo ryšio operatoriaus (Telia, Tele2, Bitė, Teledema) internetinėje svetainėje.

Jei jungiatės SMS kodu:

  • Patikrinkite, ar vedate teisingą Vartotojo ID. Savo Vartotojo ID galite rasti sąskaitos tvarkymo internetu sutartyje.
  • Įsitikinkite, ar vedate teisingą slaptažodį.
  • Jei 4 kartus iš eilės neteisingai suvesite duomenis, sistema automatiškai Jus užblokuos 30 min. laikotarpiui, jei 8 kartus – Jūsų prieiga prie interneto banko bus galutinai užblokuota.
  • Jei nepavyksta prisiminti slaptažodžio, visada galite bandyti prisijungti kitomis priemonėmis – „Smart-ID“ arba „Mobile-ID“.

Jei Jūsų prieiga yra laikinai blokuota:

Jeigu prisijungimo lange matote pranešimą: „Jūsų prieiga laikinai užblokuota. Bandykite dar kartą po XXX minučių“, automatiškai ji bus atblokuota po 30 min. Palaukite nustatytą laiką ir pabandykite prisijungti vėl.

Kol laukiate:

  • Įsitikinkite, ar vedate teisingą Vartotojo ID. Jums suteiktą Vartotojo ID galite rasti sąskaitos tvarkymo internetu sutartyje.
  • Jei jungiatės SMS kodu, pabandykite prisiminti savo slaptažodį.Jei neprisimenate slaptažodžio, bandykite jungtis kitomis priemonėmis – „Smart-ID” arba „Mobile-ID”.
  • Prisiminkite, kad leistinas papildomų bandymų (30 min. intervalu) skaičius – 4. Viršijus leistiną papildomų bandymų skaičių, Jūsų prieiga bus automatiškai užblokuota.

Jeigu Jūsų prieiga buvo užblokuota:

Jeigu prisijungimo lange matote pranešimą: „Jūsų prieiga užblokuota.”, dėl atblokavimo skambinkite 19 300 arba +370 52644800, jei esate užsienyje. Į skambučius atsakome darbo dienomis nuo 08:00 iki 17:00 val.

Taip pat galite atvykti į artimiausią „Urbo“ banko padalinį. Su savimi būtinai turėkite asmens tapatybės kortelę arba pasą.

Vykdomus mokėjimus galite atšaukti prisijungę prie interneto banko ir pasirinkę meniu Mokėjimai“ -> „Mokėjimų apžvalga ir pasirašymas“. Susiradus mokėjimą, kurį norite atšaukti, paspauskite ant to mokėjimo paskirties stulpelyje esančio teksto.

Success


Success

Atsidariusioje mokėjimo peržiūros formos apačioje paspauskite mygtuką „Atmesti“ bei patvirtinkite atmetimą paspausdami mygtuką „Taip“.

Success

Sėkmingai atmetus mokėjimą, bus parodytas pranešimas „Pavedimas buvo sėkmingai atmestas“, o mokėjimo būsena pasikeis į „Atmestas“.

Pastebėjus, kad nuo Jūsų sąskaitos nebuvo nurašytos lėšos ar joms nepasiekus gavėjo sąskaitos, gali būti, kad dėl tam tikrų priežasčių, Jūsų pavedimas buvo atmestas.

Ar pavedimas yra atmestas ir kokia to priežastis visada galite pasitikrinti prisijungę prie interneto banko, pasirinkus meniu skiltį „Mokėjimai“ -> „Mokėjimų apžvalga ir pasirašymas“, susiradus Jums svarbų mokėjimą ir paspaudus ant to mokėjimo paskirties stulpelyje esančio teksto.

Success


Success

Atsiradusios mokėjimo peržiūros formos apačioje bus pateikta mokėjimo atmetimo priežastis.

Ieškodami pavedimo „Mokėjimų apžvalga ir pasirašymas“ formoje atkreipkite dėmesį į galimus filtrus. Pasirinkus rodyti tik „Aktualius“ mokėjimus sistema Jums atvaizduos tik šios dienos pervedimus. Norėdami matyti ankstesnio laikotarpio pervedimus pasirinkite „Visi".



Visi klausimai

Saugumas skaitmeniniuose kanaluose

Susipažinkite su saugumo internete rizikomis ir mūsų paruoštomis rekomendacijomis